Reklamy v médiích jsou posedlé mládím. Vyplývá to z internetové studie společnosti ACNielsen. Zákazníci z celého světa se podle výsledků průzkumu domnívají, že koupi produktu v současnosti propagují zejména „krásní mladí lidé“. Tuzemští respondenti tento názor zastávají nejméně ze středoevropských zemí.
Reklamy v médiích jsou posedlé mládím. Vyplývá to z internetové studie společnosti ACNielsen. Zákazníci z celého světa se podle výsledků průzkumu domnívají, že koupi produktu v současnosti propagují zejména „krásní mladí lidé“.
Tuzemští respondenti tento názor zastávají nejméně ze středoevropských zemí. Zatímco v České republice s ním souhlasí 63 procent dotázaných, v Polsku a Maďarsku to je osm lidí z deseti. Celosvětový průměr činí 77 procent. Opačný postoj zaujímají nejvíce Japonci (48 procent lidí). Na druhém místě jsou Francouzi (40 procent) a na třetím Belgičané.
Rozdíly jsou i mezi oběma pohlavími. Globálně názor o „posedlosti“ zastává 79 procent žen, mezi muži je podpora tohoto tvrzení o devět procentních bodů nižší.