Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.
**Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.
O globálním oteplování a klimatických změnách už mluví opravdu každý. Značka Diesel se na ně dokonce i připravila. Proto vám to bude na náměstí sv. Marka v jejím oblečení slušet i mezi hejny papoušků. Agentura Marcel Paříž.
Jak se obujete, tak si půjdete. Boty jsou totiž vaší vizitkou. A u Converse to platí dvojnásob. V téhle značce se klidně můžete i ženit nebo vdávat. Kolik pracovníků agentury JWT Waršava si v těchto botách řeklo své ano, se do uzávěrky nepodařilo zjistit.
S podprsenkou Wonderbra budete středem zájmu. Pokud by někdo fotil poradu, na které mluvíte, a nastavil delší čas expozice, vaši hypnotizovaní kolegové na ní budou stejně ostří. Stejně jako myšky, které při pohledu na kobru zkamení. Reklamu cvakla Saatchi & Saatchi Singapur.
Stará dobrá ruční práce. Dokonce na 101 %. A kde jinde takový přístup k výrobě obuvi v dnešní době plné věcí spíchnutých čínskou rychlou jehlou čekat než v Paříži? Agentura JWT, také z města módy.
Stvořit značku je opravdové umění. Koho by před touhle kampaní napadlo, že žabky Havaianas budou kultovní záležitostí. Chytrá a jednoduchá, ale krásná grafika. Motýli i kytky z plážových žabek z dílny ALMAPBBDO, Sao Paulo.