Profit po deseti letechPřed deseti lety, v čísle 18/1993, psal Profit o opavské jazykové škole Renaschool. Nyní jsme se zeptali její majitelky Renaty Valachové na změny, které nastaly za dobu existence školy, a na to, co považuje za největší úspěch: "Opavská jazyková škola Renaschool, s. r. o.
Profit po deseti letech
Před deseti lety, v čísle 18/1993, psal Profit o opavské jazykové škole Renaschool. Nyní jsme se zeptali její majitelky Renaty Valachové na změny, které nastaly za dobu existence školy, a na to, co považuje za největší úspěch: „Opavská jazyková škola Renaschool, s. r. o., je jednou z prvních v ČR, která začala používat nejnovější poznatky vědy pro výuku jazyků svých klientů. Dnes pořádá výhradně intenzivní týdenní pobytové jazykové kurzy pro firmy i širokou veřejnost. V současnosti nabízíme sedm jazykových úrovní, což znamená, že si vybere opravdu každý. Naše webové stránky jsou přehledné, takže si potenciální „školáci“ mohou rychle najít potřebné informace. Klienti však ze všeho nejvíce oceňují profesionalitu a současně lidský přístup lektorů. Proto se všichni, kdo chápou hodnotu jazykových dovedností i svého času, stále vracejí. To jsou důvody, proč má jazyková škola i po dvanácti letech na trhu velmi dobrý zvuk a je určitým synonymem pro kvalitní jazykové vzdělávání. Za největší úspěch za celou historii firmy dnes považujeme náš ústup od docházkových jazykových kurzů. Klienti i zaměstnanci pochopili, že tento typ výuky jazyka je ve srovnání s pobytovými intenzivními kurzy daleko méně efektivní. Využíváme i kvalitní prostředí pobytových kurzů, a to klade značné nároky na hotelové služby. Naši klienti požadují určitý standard. A ten v ČR ještě stále není běžný. To byl asi největší problém, se kterým jsme se potýkali. Jsme opravdu rádi, že jsme našli střediska, kde klienti sami cítí zájem a snahu poskytovat stále dokonalejší služby.“