Menu Zavřít

Rok ve znamení rekordního obratu. Vondráčkova technologická agentura Actum Digital chce rozšířit tým o desítky odborníků ze zahraničí

11. 2. 2022
Autor: Actum Digital
  • Agenturu Actum Digital mohou někteří znát díky jejímu úspěšnému předloňskému hackatonu, během něhož vznikl za několik málo dní návrh systému e-shopu s dálničními známkami

  • Daří se jí ale i po finanční stránce. Společnost za loňský rok vykázala obrat ve výši 425 milionů korun, což je nejvíce za celou dobu její existence

  • Během letošního roku se agentura Tomáše Vondráčka chce dále rozšiřovat. S cílem využít změny přístupu B2B firem k podnikovému softwaru opravdu naplno jí má pomoci 76 nových konzultantů a vývojářů z celého světa


Jak vypadá úspěšný byznysový rok, o tom by mohla vyprávět technologická agentura Actum Digital, jež se zabývá vývojem pokročilých softwarových řešení pro správu a zlepšování zákaznické zkušenosti, obchodu a dat. Vloni zaznamenala zvýšený zájem o digitální platformy, a to především ze strany B2B firem působících hlouběji v dodavatelském řetězci, které se začaly soustředit na zlepšování uživatelské zkušenosti a přesun do cloudu.

„Náš obrat dosáhl 425 milionů korun a tento rok plánujeme tržby zvýšit o dalších 37 procent a přiblížit se k metě 600 milionů,“ říká šéf Actum Digital Tomáš Vondráček. „Důvěru v ambiciózní cíl nám dává silná poptávka a pestrá paleta připravovaných projektů po celém světě. Intenzivně se do digitalizace pouští firmy, které tradičně působily v B2B prostředí, kde se na uživatelskou digitální zkušenost zatím tolik nehrálo,“ dodává.

Driveto roste překážkám navzdory. Český startup si vloni dojel pro rekordní tržby, tento rok míří ještě dál
Přečtěte si také:

Driveto roste překážkám navzdory. Český startup si vloni dojel pro rekordní tržby, tento rok míří ještě dál

Vondráček dále uvádí, že B2B firmy díky kompletnímu přechodu do cloudu předběhnou, co se samotného procesu digitalizace týče, i některé společnosti ze sektoru B2C. Jeho firma rozšířila nabídku technologií o systém SAP CX se zaměřením na zákaznickou zkušenost, protože většina B2B klientů má s touto platformou zkušenosti a při digitalizaci pro ně bude jasnou volbou i do budoucna. Onen zvýšený zájem o digitalizaci pak Vondráček přičítá trendu takzvané konzumerizace – zákazník od podnikových systémů vyžaduje podobný komfort a možnosti, jaké mu v dnešní době dávají mobilní aplikace či e-shopy.

Právě pro takové zákazníky vyvíjí Actum Digital řešení postavená na technologiích Sitecore, Kentico nebo Microsoft. Minulý rok zařadila agentura do sítě klientů více než 20 středních a velkých firem z Německa, zemí Beneluxu nebo USA. K výrazným úspěchům patří také realizace projektů pro globální strojírenskou firmu Dormer Pramet, rodinného dodavatele potravin Nicholas and Company z amerického Salt Lake City a největšího českého prodejce koupelnového vybavení Siko.

Už tvoříme sehraný tým a meziročně jsme narostli o třetinu, hodnotí Jan Sadílek první půlrok ve vedení Aukra
Přečtěte si také:

Už tvoříme sehraný tým a meziročně jsme narostli o třetinu, hodnotí Jan Sadílek první půlrok ve vedení Aukra

Společnost momentálně disponuje 260 zaměstnanci, z nichž necelé dvě třetiny pracují na dálku, tedy mimo pražskou kancelář v budově Visionary. Tato skupina se ale v letošním roce pravděpodobně rozšíří, Vondráček totiž chce svůj tým posílit o desítky především zahraničních odborníků. „Výhodou Česka je, že nás svět vnímá jako spolehlivého souseda Německa. Troufnu si ale tvrdit, že oproti našemu západnímu sousedovi nabízí český vývoj řadu výhod. V IT máme lepší a rychlejší procesy než Němci. A zároveň umíme vyhledávat technický talent i v řadě dalších evropských zemí, které nám jsou náturou i kulturou práce blízké,“ vysvětluje.

bitcoin_skoleni

Další nezpochybnitelnou předností Vondráčkovy agentury je fakt, že v ní lidé plošně komunikují anglicky. „Bez problémů se nám tak daří začleňovat vývojáře ze Srbska, Rumunska nebo třeba Itálie. Díky tomu letos plánujeme otevřít 76 nových pozic, z toho zhruba polovinu v nově budované divizi zaměřené na produkty SAP CX,“ doplňuje Zuzana Šajarová, která má v tuzemské digitální agentuře na starosti nábor a personalistiku.

  • Našli jste v článku chybu?