Menu Zavřít

Rolex, Cartier, MONTBLANC

8. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Vrchol hodinářského umění

Značky Rolex,Cartier a MONTBLANC, mají jediné heslo: nespokojujte se s ničím, co není nejlepší! Momentálně zmiňujeme právě tyto tři. Nejsou ovšem jedinými značkami,se kterými se setkáte pod jednou střechou noblesního hodinářství a klenotnictví Carollinum v Pařížské ulici. Je výhradním distributorem značky MONTBLANC a jediným dovozcem, který na českém trhu nabízí značku Cartier. Právě tím, že má obě značky v nabídce, patří k absolutní špičce. Kromě hodinek zde zákazníci najdou i šperky, psací potřeby, kožené zboží, doplňky či brýle.I při různorodosti značek si pak můžete být jistí jedním: Carollinum myslí především na sebevědomé a úspěšné lidi. Takové, kteří mají vysoké nároky sami na sebe i na kvalitu věcí, kterými se obklopují. Na místě je zákazníkům k dispozici profesionální hodinář Richard Městka, který jim okamžitě poskytne potřebný servis.

MONTBLANC Vrchol hodinářského umění Jméno MONTBLANC, nejvyšší hora Evropy, nebylo vybráno náhodně. Mělo symbolizovat řemeslnou virtuozitu a nejvyšší kvalitu, kterou si vychutnají ti, kteří už něco vědí o poctivém stoupání i osamělosti a zodpovědnosti po dobytí vrcholů. Ztotožnění s alpským velikánem podtrhuje i bílá hvězdička ve znaku, která připomíná sněhem pokrytý vrchol hory. MONTBLANC si gentlemani spojují především s exkluzivními psacími potřebami. Psací pera jsou pořád Vlajkovou lodí firmy, touto značkou se však od roku 1997 honosí i hodinky, navazující na nejlepší tradice hodinářského umění. MONTBLANC je doplněk těch, kteří se zásadně nesmiřují s malými cíly.

bitcoin_skoleni

Cartier Král klenotníků Louis-Francoise Cartier, zakladatel této prominentní značky, by nejspíš zíral. Jeho tři vnuci a dědici rodinné tradice rozšířili její slávu natolik, že na počátku století oslnila dvanáct královských dvorů z celého světa. Jeho vítězné tažení nejvyššími společenskými kruhy korunoval princ z Walesu vyhlášením domu Cartier na „Klenotníka krále, krále klenotníků“. Pokud si zvolíte právě tuto značku, osvědčíte podobný vkus, jací měli průmyslníci Rockefeller nebo Ford. Cartier je určen aristokratům s racionálním uvažováním.

Rolex Ústřice, která se nikdy nepřejí! Když v roce 1926 představoval Rolex své první hodinky do vody a pokřtil je Oyster neboli ústřice, netušil, že přepisuje hodinářské dějiny. Tyto náramkové hodinky byly hudbou budoucnosti. Zakladateli značky vyhrály sázku, když potvrdily, že měřit čas bez poškození přístroje lze i ve vodním živlu. Jestliže si milovníci značky Oyster Submariner mohli v roce 1953 bez obav užívat stometrovou hloubku, dnes se s tímto vodotěsným zázrakem bez mrknutí oka potápíme až do tří set metrů. Rolex patří k mužům, kteří se nikdy v ničem netopí.

  • Našli jste v článku chybu?