Menu Zavřít

Rondo.cz nabízí řešení, jak získat a udržet zákazníky. Výše platby je přizpůsobená možnostem firem

7. 11. 2018
Autor: Martin Eckstein

Kamenné prodejny i eshopy dlouhodobě bojují s tím jak získat a udržet zákazníky. Přitom se nabízí řešení, které přináší společnost Rondo.cz. Ta aktuálně spustila nový model spolupráce, kdy firmám nabízí podporu prodeje, platbu pouze za změřené zákazníky a nulová rizika. Výše platby za tyto služby je přizpůsobená možnostem firem, aby se jim model vyplatil. Rondo.cz využívá 30 až 50 procent zákazníků zapojených firem.

Nový model, který Rondo.cz nabízí, nemá na českém trhu konkurenci. Hlavním lákadlem je nulové riziko, kdy firmy neplatí za nic, co se nezměří. „Máte kamenné prodejny? Navrhneme vám výkonnostní model na míru. Budete platit jen za zákazníky, kteří přijdou od nás a za nákupy navíc, které vaši zákazníci dosud nedělali. Navíc získáte kontaktní údaje až na 50 procent svých zákazníků, které tak budete moci dále oslovit,“ vysvětluje Jan Hřebabecký z Rondo.cz. Majitelé eshopů zase zaplatí za přivedení zákazníků předem stanovené procento z výše objednávky.

Získat a udržet si zákazníky za přiměřených nákladů není nic jednoduchého. Ideálním řešením je proto využití platformy, která se na tuto oblast specializuje a neustále ji rozvíjí. Takové řešení nabízí Rondo.cz. „Zájem firem o podporu prodeje, identifikaci zákazníků a jejich engagement neustále roste. Přibývá těch, které pro splnění zmíněných cílů využívají našich služeb. Spolupracujeme takto úspěšně například s Královstvím hraček Bambule a Sparkys, knihkupectvím Luxor a značkami jako jsou LAMAX, SCANquilt, FAnn parfumerie, nebo ASUS,“ říká Jan Hřebabecký z Rondo.cz.

„Partnerství s Rondem má prokazatelně pozitivní vliv na naše obchodní výsledky. Získali jsme mimořádný marketingový nástroj, díky kterému dosahujeme naprosto ojedinělých konverzí. Na Rondu obdivuji zejména jejich zapálení pro inovace, využívání moderních technologií a schopnost přinášet funkční řešení. Proto si spolupráce považuji a snažíme se ji neustále prohlubovat,“ řekl Miloš Adámek, kreativní ředitel společnosti Wormelen Group, která stojí za značkami Království hraček, Bambule a Sparkys.

Češi milují spotřebitelské soutěže

Kouzlo Ronda spočívá i v neustále se měnících a nepřetržitě nabízených spotřebitelských soutěžích. Češi mají spotřebitelské soutěže rádi a často je hrají. Díky soutěžení a prvku zábavy mohou firmy motivovat své zákazníky a získávat od nich za to cenné informace, což ocení hlavně kamenné prodejny. Soutěže v digitálním prostředí jim tuto identifikaci přinášejí. „Pokud zákazníkovi jako odměnu nabídnete možnost hrát zábavným způsobem o hodnotné ceny, získáte si jej. I spotřebitelské soutěže lze dobře propojit s herními prvky, které podle průzkumů baví zákazníky stále více,“ uvádí Jan Hřebabecký, jednatel Rondo.cz. Výsledkem je zapojení až přes 30 procent zákazníků a v online prostředí dokonce přes 50 procent. Firmy jsou přitom zvyklé na zapojení kolem deseti procent zákazníků, na vyšší číslo se bez prvku zábavy nedostanou.

bitcoin_skoleni

Rondo.cz se od počátku své existence specializuje na řešení spotřebitelských soutěží s věrnostními prvky a s efektivní podporou prodeje. Pro své klienty letos firma rozšířila portfolio o služby Exclusive a Performance a spustila dva speciální weby Rondobusiness.cz a Rondolead.cz. Díky těmto novinkám může s Rondem navázat spolupráci jakákoliv firma bez ohledu na velikost a zaměření. „Rondo Exclusive a nový web Rondobusiness.cz se zaměřují na širokou nabídku B2B služeb Rondo.cz partnerům, a to ve všech fázích nákupního procesu. Rondo Performance a web Rondolead.cz zase nabízejí e-shopům zejména nové zákazníky z komunity Rondo,“ prozrazuje Jan Hřebabecký z Rondo.cz. Designově weby pokračují v linii online prezentací projektů skupiny Rondo.

Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace registruje nyní přes 940 000 uživatelů. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě, mezi klienty patří například značky Království hraček Bambule a Sparkys, knihkupectví Luxor, LAMAX, SCANquilt, FAnn parfumerie, nebo ASUS.

  • Našli jste v článku chybu?