AktuálněZa prvních 24 hodin od spuštění internetové prezentace nové Škody Roomster navštívilo stránky Škody 46 260 uživatelů. Oproti průměrné návštěvnosti se jednalo o čtyřicetiprocentní nárůst. Také autorizovaní dealeři vozů Škoda již registrují desítky dotazů zákazníků na nový model.
Aktuálně
Za prvních 24 hodin od spuštění internetové prezentace nové Škody Roomster navštívilo stránky Škody 46 260 uživatelů. Oproti průměrné návštěvnosti se jednalo o čtyřicetiprocentní nárůst. Také autorizovaní dealeři vozů Škoda již registrují desítky dotazů zákazníků na nový model. Dealeři Škody ale sami mají zatím většinou pouze neúplné a neoficiální informace o této novince, která by se měla v tuzemském prodeji objevit v polovině roku.
Zájemci v autosalonech zatím nejčastěji zjišťují, kdy bude roomster v prodeji a jestli je možné jej objednat. Na podrobnější dotazy ohledně cen modelu s různými stupni motorizace a vybavení ovšem zatím dealeři nemohou přesněji odpovídat.