Obrovský nárůst mají na svědomí především nové internetové samoobsluhy z oblasti gastronomie, potřeb pro domácí mazlíčky, drogerie či výrobci ochranných pomůcek.
Maloobchod Počet nových internetových obchodů se zdvojnásobil Pandemie čínské chřipky může dát vzniknout i novým rčením. Místo „rostou jako houby po dešti“ se může začít používat „množí se jako e-shopy v karanténě“. Počet nových internetových obchodů se předminulý týden oproti běžnému stavu více než zdvojnásobil. Firma Shoptet poskytující e-shopová řešení zaznamenala 270 nových obchodů, přičemž průměr činí 130. „Registrujeme i výrazně vyšší frekvenci ve využití bezplatných testovacích verzí, konkrétně až trojnásobnou oproti standardu,“ reaguje Miroslav Uďan z Shoptetu.
Obrovský nárůst mají na svědomí především nové internetové samoobsluhy z oblasti gastronomie, potřeb pro domácí mazlíčky, drogerie či výrobci ochranných pomůcek.