Menu Zavřít

Rozšiřte si svou knihovnu: Krizové řízení podniku, Kalkulačka akciového investora

14. 11. 2009
Autor: profit

Informace o oceňování aktiv, analyzování správných investic a krizovém řízení podniku naleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Tomáš Krabec: Oceňování podniku a standardy hodnoty

První publikace na toto téma u nás je určena všem, kteří mají co do činění s oceňováním aktiv pro různé účely, např. pro nákupy a prodeje podniků, fúze, akvizice, účetnictví a účetní konsolidace, oceňování v rámci účetnictví vedeného podle IAS/IFRS, oceňování pro daňové účely apod. Obsahuje systematické zpracování různých forem světové standardizace oceňování aktiv a jejich doporučení pro použití v hospodářské praxi České republiky. Poskytuje praktický návod, jaké kategorie hodnoty přiřadit rozličným účelům a zadáním ocenění. Kniha také systematizuje nebo i nově zavádí českou terminologii v tomto oboru.

Vydala: Grada Publishing

Michael C. Thomsett: Kalkulačka akciového investora

Pokud člověk investuje do akcií, potřebuje rozumět řadě čísel. Autor se je snaží vysvětlit, publikace obsahuje sto vzorců a definic a ukazuje postupné kroky a názorné výpočty. Pomocí knihy se dá naučit, jak vyhodnotit chybějící nebo matoucí informace a analyzovat správně investice. Naučíte se posoudit hodnotu portfolia, vyhodnotit sílu nebo slabost společnosti, sledovat příjmy a výnosy.

Vydal: Computer press

Roman Zuzák, Martina Königová: Krizové řízení podniku

bitcoin školení listopad 24

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem – jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy. Druhé aktualizované a rozšířené vydání je zaměřeno především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, její identifikaci ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům.

Vydala: Grada Publishing

  • Našli jste v článku chybu?