Vstup nové Dacie Logan na evropský trh není moc šťastný. Výrobce oznámil, že kvůli různým technickým problémům musí do servisů stáhnout přes 18 tisíc automobilů.Většina vozů, kterých se akce týká, byla prodána v Rumunsku. V Česku závada ohrožuje 248 majitelů, kteří si novou dacii koupili od října.
V Česku se podle výrobce závada týká 248 vozů Dacie Logan.
Vstup nové Dacie Logan na evropský trh není moc šťastný. Výrobce oznámil, že kvůli různým technickým problémům musí do servisů stáhnout přes 18 tisíc automobilů.
Většina vozů, kterých se akce týká, byla prodána v Rumunsku. V Česku závada ohrožuje 248 majitelů, kteří si novou dacii koupili od října. „Všichni zákazníci byli o opatření informováni a náklady na případné opravy uhradí výrobce. Závady se zatím neprojevily u žádného z povolaných vozů. Jde o prevenci,“ řekl mluvčí společnosti Silviu Sepciu.
Dacia vyrábí model Logan ve spolupráci s Renaultem. Jeho cena v Evropě začíná na 5000 eurech, tedy zhruba 152 000 korunách. V ČR jej lze pořídit za 199 900 korun.
Politika nízké ceny má dacii umožnit ukousnout si kus koláče v rámci tradičního teritoria českých škodovek. Dacia Logan je totiž delší, širší i vyšší než Škoda Fabia Sedan, která vyjde zájemce v základu na 292 000 korun.
Dacia si od nového auta slibuje, že by mohlo v Česku vyvážit prodeje, v nichž dominuje domácí značka.
Úkolem značky Dacia bude pokrytí těch segmentů cílového trhu, které Renault v současné době pokrývá buď jen málo, nebo vůbec. Rumuni se otevřeně hlásí k příslušnosti k Renault Group: využívají její know-how a organizačních struktur jak v oblasti výroby, tak v oblasti obchodu. Distribuce vozidel a náhradních dílů bude ve většině zemí organizována na základě francouzské prodejní sítě.
VADNÝ ZVEDÁK
U vozů bude provedena preventivní kontrola hlavy zvedáku (heveru) a podle výsledku kontroly jeho výměna. Vadný svar u hlavy zvedáku by mohl zapříčinit nepojízdnost vozidla z důvodu nemožnosti výměny kola.