PRAHA (hns) – Česká dcera rakouské firmy bauMax, zabývající se prodejem potřeb pro domácnost, dům a zahradu, zvýšila loni tržby o 13,2 procenta na celkových šest miliard českých korun. „Na nárůstu se podílela jednak zvýšená frekvence zákazníků na jednotlivých prodejnách, ale i zvýšený průměrný nákup zákazníků. Důvodem zvýšení hodnoty nákupů byla aplikace integrovaného marketingu v Česku a na Slovensku s mottem Vysoká kvalita za nízkou cenu,” tvrdí generální ředitel bauMax ČR Martin Gottfried. Společnost bauMax loni také rozběhla projekt pro zaměstnance chrakterizovaný sloganem Přeji si spokojeného zákazníka, který zahrnuje soustavu odborných a psychologických školení zaměstnanců. V letošním roce očekává společnost další nárůst tržeb prostřednictvím zvýšených marketingových výdajů. Společnost bauMax hodlá i nadále pokračovat v expanzi do větších českých měst. Počet obchodů v Česku by se měl letos zvýšit na 25 ze současných 23 prodejen.
Rok 2000 2001 2002 2003
Počet prodejen 18 20 21 23
Prodejní plocha (1.000 m2) 105 118 135 147
Obrat (mil. korun) 4500 5000 5300 6000
Počet nových prodejen 3 3 1 2
Počet zaměstnanců 1000 1220 1350 1550
Zdroj: bauMax ČR