Kampaň slovenské pojišťovny Union byla nominována v kategorii PR.
České práce se v kategoriích Direct, Promo & Activation a PR do užší nominace neprobojovaly. V direct marketingové disciplíně se o nejprestižnější světové reklamní ocenění ucházely dvě české kampaně. Jednou z nich byla kontroverzní kampaň s rómskými kopáči „Měl jsem se líp učit“ od agentury Underline, která by ale vzhledem k masivnímu mediálnímu pokrytí asi více vynikla v kategorii PR. Druhým odvážným projektem v kategorii Direct byla kampaň pro českou módní značku Heex od agentury Proximity.
V PR kategorii se z Čech žádná přihláška neobjevila. Pokud české PR agentury přihašovaly své práce do zahraničních soutěží, bylo to spíše do oborové SABRE Awards. Na canneskou soutěž, dominovanou dosud reklamními agenturami, si podobně jako mnohé PR agentury z jiných zemí zřejmě tolik nevěří.
V kategorii Promo & Activation soutěžila za Čechy „psí“ kampaň města Prahy od Leagas Delaney, piksly na žvýkačky Orbit a kampaň Sousedé, obě od Mark BBDO.
Na nominačních shortlistech v kategorii PR se ale objevila kampaň slovenské pojišťovny Union Růžoví kukláči, která už sklidila několik Zlatých klínců a ocenění z festivalu Golden Hammer v lotyšské Rize. Fiktivní růžové komando v kampani trestalo nezodpovědné řidiče a dokonce fingovalo „pirátské“ vysílání před zprávami na hlavních slovenských televizích.