Menu Zavřít

S NOVINÁŘSKOU PRŮPRAVOU

31. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Herald Communications

PRAHA (ČTK) – Výkonným ředitelem public relations agentury Herald Communications byl jmenován Radek Maršík. Ten již od začátku letošního roku působil ve firmě v manažerské pozici a společně s dosavadní výkonnou ředitelkou Šárkou Klofáčovou odpovídal za řízení agentury. Klofáčová bude od nynějška řídit britskou pobočku Herald Communications se sídlem v Londýně.

Maršík působil v minulosti jako novinář v oblasti informačních, komunikačních technologií a IT. Před svým příchodem do Heraldu řídil ekonomicko–počítačový magazín Business World.

Předtím byl redaktorem týdeníku Computerworld. Je absolventem vysoké školy elektrotechnické, obor informační a komunikační technologie.

MMF24

Herald Communications je pobočkou stejnojmenné evropské sítě a součástí společnosti Fleishman–Hillard, největší světové sítě public relations agentur. Herald Communications má 110 zaměstnanců a pobočky v Praze, Londýně, Miláně, Mnichově a Paříži. Příjmy firmy v ČR za rok 2000 činily 17,2 milionu korun, což ji řadí na 12. místo mezi PR agenturami sdruženými v Asociace public relations agentur.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).