-
PRAHA (flp, foj) - Firemní identitu hodlá přepracovat energetická společnost ČEZ. První změnou je nové logo, vytvořené studiem Marvil. Jeden z největších zadavatelů reklamy se chystá dále navýšit reklamní rozpočet značky Duhová energie. Přesto by celkové náklady, podle tvrzení tiskového mluvčího Ladislava Kříže, měly díky sjednocení propagačních aktivit všech odnoží ČEZ klesnout zhruba o 20 procent. I přes nové logo budou některé firmy využívat zavedené značky. Například Západočeská energetika bude nadále využívat Novou energie. Kříž to odůvodňuje tím, že firma vynaložila miliony korun na její propagaci. ČEZ také hodnotí nabídky agentur přihlášených do tendru na poskytovatele mediálních služeb. Vítězná firma bude pro energetiky zajišťovat nákup reklamy v médiích během následujících dvou letech. Týdeník EURO má informace, že mezi kandidáty na vítězství patří současná agentura ČEZ Médea, a také firma Mediaedge:cia.