Televizní reklama
Televizní reklama se bude řídit novými pravidly. Poslanci Evropského parlamentu schválili novelu směrnice o televizním vysílání, která má přinést některé novinky. TV stanice budou například moci využívat nového způsobu reklamy v podobě placeného umísťování výrobků v některých pořadech. Členské státy jej mohou povolit ve filmech, v seriálech, ve sportovních a zábavních programech, nesmí to však být na úkor tvůrčí nezávislosti autorů a na tuto skutečnost musí být před a po skončení pořadu upozorněno. Product placement nesmí být v dětských pořadech, v dokumentech a ve zpravodajství.
Podle kompromisu, na němž se evropští poslanci shodli, nesmí reklama přesáhnout 12 minut z každé hodiny. Zpravodajské pořady, celovečerní filmy i filmy určené pro TV mohou být přerušovány reklamními či jinými pauzami maximálně jednou za půl hodiny. Přerušení je možné i u dětských pořadů, ale jen pokud jsou delší než půl hodiny. Nebude dovolena podprahová reklama: například když je zvuk u reklam nastaven hlasitěji než ve vysílání, které reklama přeruší. Členské země včetně ČR mají 24 měsíců na převedení nových pravidel do zákonů. České komerční stanice Nova a Prima tyto novinky uvítaly a vyjádřily naději, že budou „implementovány“ dříve než za dva roky.