Firmy rády spojují svá většinou dost ošklivá a bizarní jména s věcmi, které u většiny vyvolávají příjemné až hřejivé pocity. Proto vznikla mašinerie zvaná marketing a jedním z jejích parádních produktů je sponzoring. Sponzoruje se kdeco, zvlášť úspěšné jsou sponzoringy sportovních klubů, filmů nebo třeba turné hvězd pop-music. Šašek přesto objevil, že je jedna zásadní oblast, které se sponzoring zatím vyhýbá.
Po vzoru slavných budov (nejčastěji sportovních areálů) a sportovních klubů by se měly zaprodávat konkrétní hudební skupiny a interpreti. Mělo by to jen výhody.
Například popíkáři Kryštof by se už nemuseli trápit tím, že jsou málo spojovaní s Agrofertem a Andrejem Babišem a ten by pak už nemusel osobní přítomností podporovat skoro všechny jejich koncerty. Název Agrofert Kryštof by vše řekl jasně. Navíc třeba heslo Agrofert Kryštof Tour by ani nebylo daleko od dnešního stavu. Případně by Agrofert mohl vytvořit hudební divizi, v níž by si mohl budovat harémek spřátelených souborů.
Copak Agrofert a Kryštof, kde jsou vztahy jasně nalajnované a dlouho utužované. Ale vezměte si značku Daniel Landa. Velká bitva by se mohla odehrát mezi výrobci oblečení pro fanoušky slavného národovce. Samozřejmě do finále by se dostal Thor Steinar, který vyrábí nádherné bundičky pro všechny návštěvníky neonacistických koncertů. Ale zcela mimo by nebyly ani značky Lonsdale či Everlast, které na stejnou cílovku jdou trochu oklikou (u nás se zaměřují především na návštěvníky posiloven).
Ale i kvůli politické divizi Agrofertu (alias ANO 2011) nakonec budou mít u Landy všichni textilkáři smůlu. Na vzestupu je/chce být stále více politických stran snažících se oslovit rozšiřující se řady rasistů a xenofobů (organizovaných i těch zatím vyčkávajících, kteří si říkají slušní občané). Takže možná by značka Daniel Landa nakonec nezněla Thor Steinar Daniel Landa, ale třeba Úsvit Daniel Landa nebo DSSS Daniel Landa. No řekněte, nebyl by to krásný svět?
…někdo ty nepříjemné věci říkat musí