Menu Zavřít

Sází na design

11. 9. 2002
Autor: Euro.cz

Příloha Luxusní auta

MM25_AI

Do elitní společnosti drahých limuzín se loni se svým modelem 607 začlenil také francouzský Peugeot. Značka se jinak hlavně díky prodejům levnějších typů zařadila v minulém roce na třetí příčku mezi importéry, když prodala celkem 9494 vozů. Letos tuto pozici udržuje s 6339 prodanými vozy do konce srpna. V současné době pokrývá Peugeot území republiky takzvanou dvoustupňovou sítí prodejních míst, kde kromě 24 koncesionářů působí dalších 26 prodejců, tedy jakýchsi subdealerů.
Nejlevnější stroj automobilky, model 206, vyjde na 274 900 korun, spektrum pak končí na výše zmíněné limuzíně 607, jejíž verze Pack přijde zájemce na 1,3 milionu korun. Kdo jezdí s těmito peugeoty? „V případě naší značky nelze jednoznačně určit sociální skupinu zákazníků. Řekněme, že typický klient vyžaduje nejen spolehlivý vůz, ale také potěšení, které mu nepřinese pouze vůz jako takový, ale i specifický a elegantně hravý nadčasový design, který nám v posledních letech přinesl fenomenální úspěch,“ říká mluvčí Peugeotu ČR Sylvie Gondokusumo.

  • Našli jste v článku chybu?