BroadNet
Péče o významné klienty je strategickým cílem většiny firem v oblasti B2B. Tato otázka je klíčová i pro BroadNet, poskytovatele telekomunikačních služeb pro firmy. Vedle růstu obratu o rekordních 50 milionů v roce 2006 zvládla firma také udržování stabilní klientské základny. Pro BroadNet je udržení dosavadních klientů součástí základní filozofie. Tuto myšlenku oceňují i sami zákazníci, což potvrzuje skutečnost, že i při obecné erozi cen na náročném telekomunikačním trhu se daří udržet úroveň obratů u současných klientů. BroadNet tento trend podporuje neustálým rozšiřováním produktového portfolia, například o telefonní služby nové generace nabízející virtuální vzdálené ústředny bez nutnosti investic – Neovoice NextGeneration. Úspěch této myšlenky dokumentuje i to, že za rok 2006 nedošlo u BroadNetu k odchodu žádného strategického klienta.