Menu Zavřít

Sdružená komunikace

12. 12. 2008
Autor: Euro.cz

Associated

Na českém reklamním trhu vznikla na konci listopadu nová komunikační skupina. Associated je sdružení založené na vzájemné důvěře a mezi jednotlivými společnostmi, které samostatně působí v oblasti komunikace již delší dobu, nedochází ke kapitálovému propojení. Iniciátorem vzniku byl ředitel reklamní agentury Fabrika Miro Lukáč. Kromě Fabriky, jejíž doménou je nadlinková komunikace (ATL), se ke spolupráci zavázaly Promotime za podlinku (BTL), PR agentura P.G. Management a beUnderstood specializovaná na internetovou a on-line komunikaci. „Na jednotlivých projektech se vždy bude uplatňovat princip ,vedoucí agentury‘, rozhodující slovo v přípravě kampaní tedy bude mít člen sdružení, do jehož portfolia patří klient-zadavatel,“ vysvětluje Lukáč. Spolupráci si partneři vyzkoušeli „nanečisto“ před podpisem smlouvy, například na podzimní kampani pro pojišťovnu Allianz. Na snímku zleva Mikoláš Černý (P.G. Management), Soňa Lorenzová (beUnderstood), Miro Lukáč a Miroslav Dobiáš (Promotime).

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).