Car/Art Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu. Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení.
Car/Art
Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu.
Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení. Základní agregát 1.2 vůbec nekoresponduje s heslem kampaně - „Auto Emocion“ pro nedostatek „emocionálního“ výkonu. Pro běžný provoz menší rodiny nebo jako referentský vůz postačí benzinová verze 1.4. V jednoduchosti a hlavně plynulosti linií je krása. Už třeba jen tak designérsky citlivá věc, jako jsou výdechy klimatizace na přední desce, se podařilo přikrýt podobně klenutými oblouky jako přístrojovou desku a hladivý dojem je na světě.