Menu Zavřít

Sedm statečných v průzkumu mínění

23. 1. 2006
Autor: Euro.cz

Sedm středoevropských agentur pro výzkum mínění a trhu založilo nadnárodní seskupení s názvem Factum Group. Podle jednatele nové skupiny Jana Herzmanna síť agentur již nabízí služby v oblasti výzkumů a marketingového poradenství.

Nová skupina hodlá mimo jiné nabízet služby v oblasti automobilového trhu, komunikací, spotřebitelského výzkumu, zdravotnictví, IT a telekomunikací či médií. Využít hodlá i zkušeností zakládajících členů v sociologickém výzkumu i výzkumu veřejného mínění.

„Očekávaný obrat celé skupiny se blíží k pěti milionům eur, což nás řadí mezi prvních pět na žebříčku výzkumných agentur v regionu,“ uvedl Herzmann, majitel a generální ředitel jedné ze zakládajících agentur, české společnosti Factum Invenio. Lídry trhu ve středoevropském regionu jsou AC Nielsen, GfK a TN Sofres a Millward Brown.

  • Našli jste v článku chybu?