Mezi nejúspěšnější pojišťovny v soutěži Pojišťovna roku patří tradičně Kooperativa pojišťovna, která ve třech hlavních kategoriích obsadila jedno první a jedno druhé místo.
Martin Diviš, ředitel Kooperativa pojišťovny
Autor: Profit V letošním ročníku soutěže Pojišťovna roku obsadila Kooperativa pojišťovna první místo v neživotním a druhé místo v životním pojištění. Co podle Vás stojí za tak výrazným úspěchem?
Anketa potvrdila významné postavení, kterému se Kooperativa u pojišťovacích makléřů těší. Tyto výsledky jsou pro mě jasným důkazem, že ve spolupráci s pojišťovacími makléři jdeme správnou cestou, a jsou zároveň velkým závazkem do budoucnosti. Musíme neustále pracovat na tom, abychom toto postavení obhájili, protože jakkoli těžké je se na vrchol dostat, ještě těžší je se na něm udržet. Jinými slovy, nelze usnout na vavřínech, protože konkurence na českém pojišťovacím trhu je velmi vysoká.
Co pro Vás vůbec znamená ocenění od makléřů?
Hlas makléřů v zásadě můžeme považovat za hlas jednoho druhu zákazníků. Možná i proto jsme tak výrazně uspěli, že pro nás makléř je zákazníkem a měl by mít stejně kvalitní péči ze strany pojišťovny. Rychlé a kvalitní služby spojené se vstřícným přístupem – to je něco, na čem se Kooperativa ve vztahu jak k makléřům, tak ke klientům snaží stavět, a zároveň faktor, který dnes rozhoduje o úspěchu či neúspěchu na trhu.
Jedno první a jedno druhé místo jsou určitě dobré výsledky, dvě první místa jsou ale určitě lepší. Co budete dělat pro to, abyste za rok uspěli ještě více?
Vzhledem k tomu, že Kooperativa pojišťovna si oproti loňským výsledkům jak v životním, tak v neživotním pojištění polepšila, jsem s výsledky velmi spokojen a všem makléřům děkuji za důvěru, které si velmi vážím. Navíc jsme byli v životním pojištění předběhnuti pouze naší sesterskou společností z koncernu Vienna Insurance Group, takže ani fakt, že v této kategorii Kooperativa skončila druhá, nevnímám nijak negativně.