Menu Zavřít

Šéf marketingu z Radiokomunikací

4. 10. 2007
Autor: Euro.cz

Česká pošta

Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti Česká pošta byl jmenován Miroslav Semrád (35), dosavadní ředitel marketingu společnosti České Radiokomunikace.
Miroslav Semrád za posledních deset let získal řadu zkušeností z oblasti marketingu a prodeje zejména v segmentech telekomunikací, IT a prodeje služeb. Má rozsáhlé zkušenosti nejen z oblastí business a brand strategií, rebrandingu, restrukturalizace prodeje a marketingu, ale i s transformacemi společností. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Datasys. Odsud z funkce ředitele vývoje a distribuce přešel do společnosti Eurotel Praha do pozice corporate solutions manager, posléze pracoval v její mateřské společnosti Český Telecom ve funkci ředitele pro produktová řešení.
Miroslav Semrád je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase sportuje a věnuje se rodině.

  • Našli jste v článku chybu?