S A S I n s t i t u t e
Marketingovou ředitelkou pro střední a východní Evropu u firmy SAS Institute, největší soukromě vlastněné softwarové společnosti na světě, se stala Jana Žižková (31). Tato manažerka žila v letech 1986-1993 ve Švédsku. Po návratu v roce 1994 pracovala v marketingu firmy Sony ČR a koncem roku 1994 se postavila do čela pražské pobočky Estée Lauder. K informačním technologiím, které původně vystudovala, se Žižková vrátila v roce 1996, kdy se stala marketingovou manažerkou softwarové společnosti Sybase ČR. Žižková je držitelkou bakalářského titulu a právě dokončuje magisterské studium v oboru počítačových věd na University of Boras (Švédsko) a The Mankato State University v Minnesotě (USA).
SAS Institute je jedním z deseti největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Produkty a služby této firmy využívá více než 33 tisíc podniků, vlády a univerzity ve více než 115 zemích. Společnost byla založena v roce 1976 a její loňský obrat činil 871 milionů dolarů. K českým klientům firmy patří například IPB, Komerční banka, ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.