Menu Zavřít

Servisní centra s lidskou tváří

24. 8. 2007
Autor: Euro.cz

Škoda Auto

MM25_AI

Škoda Auto zavádí v Číně nový typ vozového servisu. Každá pobočka je vybavena vstupní branou podobnou recepci, přičemž je při vjezdu naskenován VIN kód zákazníkova vozidla z čelního skla. „Na základě načteného kódu se na počítačích přejímacích techniků zobrazí informace o zákazníkovi i jeho vozidle,“ říká mluvčí automobilky Roman Meliška. Pak už recepční navede zákazníka na pracoviště v příjmu oprav. Díky informacím bude technik připravenější, zákazníka osloví jménem a nabídne mu třeba i oblíbený nápoj.
Pracoviště na příjmu jsou vybavena ke společné kontrole vozu s klientem a diagnostice včetně prohlídky podvozku. „Po sepsání zakázkového listu je zákazník doprovázen technikem do čekárny, vybavené internetem, televizí a monitorovacím systémem, který zákazníka informuje, v jaké fázi opravy je vozidlo,“ popisuje Meliška. Klient může sledovat úkony přímo přes skleněnou stěnu oddělující čekárnu od dílny. Účet za dílo je opatřen čárovým kódem, jenž slouží i jako doklad opravňující k odjezdu. Kód je při výjezdu opět naskenován.
„Zákazníkovi se otevře závora, pak se na obrazovce zobrazí jmenovité rozloučení s poděkováním za návštěvu,“ přibližuje koncept Meliška. Nové servisy prý vzbuzují velkou pozornost. „Výsledky pečlivě sledujeme, neboť vidíme velký potenciál v rozšíření do dalších zemí,“ tvrdí Meliška. Kdy budou servisní místa vybavena podobnou technikou v Česku, automobilka zatím nezveřejnila.

  • Našli jste v článku chybu?