PRAHA (rek) - ČSA se sponzorem Slavie nestaly. „Cena je desetkrát nižší, než psala média. Aerolinie si za cenu v jednotkách milionů koupily pouze reklamní plochu na dresu,“ vysvětlil týdeníku EURO důvody hladkého schválení spolupráce fotbalové Slavie a národního dopravce předseda dozorčí rady ČSA a náměstek ministra financí Eduard Janota. Připustil, že součástí smlouvy je i barterová dohoda o dopravě fotbalistů ve stejné hodnotě jako reklamní smlouva.
Dozorčí rada jednala o dohodě s pražským fotbalovým klubem velmi zevrubně. Prezident firmy Jaroslav Tvrdík zástupcům státu vysvětlil, že nejde o sponzorství, ale o specifickou formu marketingu. „Slavia jako reklamní nosič se nám zdála zajímavá. V tomto kontextu jsme to také vzali na vědomí, protože z finančního hlediska je to záležitost tak nicotná, že jsme s tím neměli problém,“ uvedl Janota.