Český národní výbor frankofonního ekonomického fóra vydá začátkem roku 2005 druhý ročník katalogu českých malých a středních podniků. Publikace je určena pro české firmy, které mají zájem navázat ekonomické vztahy nejen se státy Evropské unie, ale také s frankofonními zeměmi po celém světě.
Katalog vychází ve třech jazykových verzích - francouzské, české a anglické. Předpokládaný náklad druhého vydání je pět tisíc kusů. Distribuci zajišťují především zastupitelské úřady České republiky v zahraničí, obchodní sekce Ministerstva průmyslu a obchodu ČR na zahraničních veletrzích a výstavách, zahraniční kanceláře CzechTrade, Hospodářská komora ČR, Česká centra, pobočky Komerční banky a Mezinárodní úřad frankofonního ekonomického fóra. Publikace by měla pomoci hlavně malým a středním podnikům, pro které je finančně i jinak obtížné nacházet si obchodní partnery na mezinárodních veletrzích nebo je vyhledávat přímo na zahraničních trzích. Společnosti se v katalogu mohou prezentovat jak formou reklamy, tak třeba formou jenom malé prezentace své činnosti a produktů. Malá prezentace je zdarma. Katalog je vydáván v spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR a Ministerstvem zahraničních věcí ČR.
KONTAKT:
Informace o prezentaci v katalogu: manažerka projektu Marianna Andreeva
tel.: 241 485 103-6
e-mail: andreeva@frankofonie.cz
web: www.frankofonie.cz.