Menu Zavřít

Seznam koupil většinu v rádiích Expres a Classic. Bude v nich vysílat i své zpravodajství

6. 6. 2018
Autor: Jan Sedlák

Internetová firma Seznam.cz koupila 67 procent v rádiích Expres a Classic. Vyplývá to z informací v Obchodním rejstříku. Podrobnosti nechtěl Seznam ani původní vlastníci komentovat, příští týden je Seznam oznámí na tiskové konferenci.

„Mohu potvrdit, že do naší společnosti Voice of Prague, mateřské firmy rádií Expres FM a Classic Praha vstoupil 67 procenty strategický investor, mediální holding Seznam.cz. Podrobnější informace o směřování obou rádií, dalších změnách a plánech rádiové skupiny budou blíže představeny na tiskové konferenci ve středu 13. 6.,“ řekl jeden z původních vlastníků rádií David Šimoník.

Podle informací ČTK bude Seznam do rádií dodávat původní zpravodajství ze své vlastní redakce, která funguje v rámci Seznam Zpráv a Televize Seznam.cz.

EBF24

Expres FM je pražské metropolitní rádio se zaměřením na současnou a kvalitní hudbu. Jeho poslechovost byla loni 25 tisíc lidí denně, což představuje podíl téměř tři procenta. Classic Praha (dříve Classic FM) hraje klasickou a filmovou hudbu doplněnou o pořady s hudbou jazzovou, swingovou a muzikálovou.

Dále čtěte:

Konkurence pro Stream: Mall Group spustí vlastní internetovou televizi

Stovka zaměstnanců Českého rozhlasu musí skončit, aby se zbytku mohly zvýšit platy

Křetínský chce koupit další francouzský časopis. CMI usiluje o Marianne

Křetínský chce Elle. Jeho CMI jedná o koupi francouzských časopisů


  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).