Menu Zavřít

Síla firmy je v marketingu

23. 9. 2004
Autor: Euro.cz

Elisová, Rašíková-Klečková, Kořínková, Ayari, Čížková, Malá, Vlášková, Malíková

PRAGA (hž) - Společnost Peugeot Česká republika posílila své marketingové oddělení. Post marketingového vedoucího produktu osobních vozů zastává Petra Elisová (27 let), jež působí v oddělení marketingu firmy od roku 2001. Post juniora obsadila nově příchozí Barbora Rašíková-Klečková (29), která do té doby pracovala pro Alcatel Czech na pozici podpory prodeje. Marketingovým vedoucím produktu užitkových vozů a servisních služeb se stala Petra Kořínková (27), která čerpá zkušenosti z pozice produktového specialisty ve Ford Motor Company. Na pozici juniora nastoupil Rida Ayari (32), dříve koordinátor ve společnosti Accenture. Manažerem oddělení komunikace (reklama a akce) se stává Eva Čížková (35), která v Peugeotu ČR působí od roku 1999. Za reklamu zodpovídá Kateřina Malá (30), za organizaci akcí pro dealerskou síť, veřejnost a klienty Jana Vlášková (32). Nově byla zřízena pozice administrativní podpory marketingu, kterou zastává Karolína Malíková (26).

  • Našli jste v článku chybu?