Škoda Auto prodala v říjnu 65.600 vozů, což bylo meziročně o třetinu více. Za deset měsíců prodej činil 570.217 aut, tedy meziročně o 1,7 procenta méně.
Autor: Škoda Auto
Největší růst letos zaznamenala Škodovka na čínském trhu, kde v tomto týdnu překročila hranici 100 tisíc prodaných vozů. Od ledna do října prodala česká automobilka v Číně 95.679 vozů, což znamená meziročně růst 92,8 procenta. „Čína se vyvinula v jeden z našich klíčových trhů v rámci globální strategie společnosti Škoda Auto a hraje významnou roli v budoucím rozvoji značky. Velký úspěch zaznamenala Octavia už od zahájení prodeje v červnu 2007, na úspěšné cestě ji v prosinci minulého roku následovala Fabia. Důležitým krokem v expanzi na tomto dynamickém trhu pak bylo představení modelu Superb v letošním srpnu,“ uvedl člen představenstva Škoda Auto Reinhard Fleger.
Objemově nejsilnějším trhem značky Škoda zůstává Německo. Nárůst prodejů dosáhl v říjnu 53,4 procenta. Celkové dodávky zákazníkům činí za prvních deset měsíců 145.043 vozů. Pozitivně se vyvíjí situace také na českém trhu, kde dodávky dosáhly 45.385 vozů, což oproti roku 2008 znamená růst tržního podílu na současných 30,5 procenta. Pomáhá k tomu například nový model Škoda Yeti.