Menu Zavřít

Škoda dorazila na čínský trh

2. 10. 2006
Autor: Euro.cz

AKTUÁLNĚPrestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh.

Prestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh. Během slavnostního večera Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, přiblížil budoucí směr společnosti. „Strategickým cílem Škoda Auto je vyrábět milion automobilů v roce 2015. Jedním z důležitých předpokladů pro jeho naplnění je úspěšná expanze na čínský trh,“ řekl Jahn.

  • Našli jste v článku chybu?