Společnost Škoda Auto předvedla designérskou studii svého joysteru, kterým chce oslovit především mladé klienty. Vůz představila na pařížském autosalonu. Mluvčí mladoboleslavské automobilky Evžen Krauskopf řekl, že cílem sportovně pojaté třídveřové studie s prosklenou střechou je zatraktivnit expozici Škoda Auto a zjistit reakci odborníků i veřejnosti na ni.
„O tom, zda se joyster bude vyrábět, není totiž ještě rozhodnuto,“ řekl Krauskopf.
Uvedl, že auto by se mělo objevit ještě na některých autosalonech, například v Boloni, Brně nebo Lipsku. Teprve na základě reakcí, které vůz vzbudí, se automobilka rozhodne, zda ho začne vyrábět.
Další novinkou, kterou Škodovka v Paříži předvádí, je vůz Octavia Scout, který vychází z verze Octavia Combi 4×4. Krauskopf řekl, že toto auto už se začalo vyrábět a během čtyř až šesti týdnů na ně Škodovka začne přijímat objednávky od zákazníků. Cena základního modelu bude 735 tisíc korun.