Auto - reprezentaceZatím jenom třídveřovou verzi odhalil koncern z nového modelu Audi A3. Je na pohled jakoby menší, v číslech ale na všechny strany větší a hned první zákazník si může poroučet z pětice motorů.Velmi konzervativní, střídmý luxus střední úrovně. Taková je nová "átrojka".
Auto - reprezentace
Zatím jenom třídveřovou verzi odhalil koncern z nového modelu Audi A3. Je na pohled jakoby menší, v číslech ale na všechny strany větší a hned první zákazník si může poroučet z pětice motorů.
Velmi konzervativní, střídmý luxus střední úrovně. Taková je nová „átrojka“. Za mírně arogantním obloukem masivní přední masky se schovává kompaktní vůz se sportovním akcentem. Interiér je věnován o fous více užitnosti než luxusu. Z pětice nabízených agregátů je třeba vyzdvihnout dravý benzinový šestiválec 3.2 s výkonem 177kW. Jediný tento motor převádí sílu na všechna kola systémem quatro. Následují v benzinu velmi emocionální 2.0 FSI a pro běžný provoz dostačující 1.6. Naftové pohonné jednotky jsou si obsahově podobné, ale výkony mají hodně odlišné: 1.9TDI 77kW a 2.0TDI 103kW! Ten s rychle nastupujícím výkonem hned od nízkých otáček dokáže benzinový dvoulitr beze zbytku nahradit. Jízdní vlastnosti má nové Audi A3 velmi dobré. Celý koncern pracoval s německou pečlivostí na podvozcích, které zdědí i další vozy. Cena posunuje inovovaný automobil do role odznaku společenské úrovně. Ačkoliv podobnou užitnou hodnotu by bylo možné zajistit u jiné automobilky zřejmě i za méně peněz, Audi bude vždy hřát značkou.