Menu Zavřít

Skupině PPF klesl loni čistý zisk o 9,1 miliardy, na vině jsou jednorázové operace

5. 6. 2018
Autor: Profimedia.cz

Skupině PPF klesl v roce 2017 čistý zisk o 9,1 miliardy korun na 16,5 miliardy korun, když o rok dříve vydělala 25,6 miliardy korun. Tehdy ale více než třetinu zisku tvořily jednorázové operace. Bez nich skupina v loňském roce zvýšila zisk o šest procent. Celková aktiva skupiny vzrostla meziročně o 41 procent na 975 miliard korun.

„Profitabilita všech klíčových aktiv splnila naše očekávání napříč sektory spotřebitelského financování, bankovnictví, telekomunikací i nemovitostí. K růstu objemu aktiv pak přispěly především asijské země Home Creditu. Dlouhodobě úspěšnou strategii teritoriální i oborové diverzifikace jsme dále podpořili novými akvizicemi, a to jak v sektoru e-commerce, tak ve strojírenství,“ komentovala výsledky finanční ředitelka skupiny PPF Kateřina Jirásková.

PPF
Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, zemědělství až po biotechnologie. Působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. V Česku vedle akvizice v telekomunikacích působí PPF v bankovnictví a finančních službách, v realitách či biotechnologiích.

Skupina PPF koncem loňského zaměstnávala celosvětově 170 tisíc lidí. Společnosti v Česku evidovaly 9400 zaměstnanců. Z toho české společnosti, které se významně podílejí na rozvoji zahraničních investic Skupiny (Home Credit International, Sotio, PPF), zaměstnávaly loni v Česku více než 1450 převážně vysoce kvalifikovaných pracovníků.

Ve stopách Kellnera: do asijského dobrodružství se pouští další firmy

 ilustrační foto

EBF24

Čtěte také:

Odkazuji ti podnik, dítě moje aneb Předávání firem v Česku

Home Credit loni zvýšil zisk o pětinu. Dařilo se mu na východě

Kellner věří Culture Tripu. PPF masivně investuje do londýnského startupu

Kellnerova PPF dál nakupuje. Získala 29,4 procenta v ČD - Telematika

 ilustrační foto


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).