Slevový portál zakladatele a internetového podnikatele Tomáše Čupra se chce svézt na oživené poptávce Čechů o auta. V jeho firmě vznikl podle informací Eura interní tým, který vyjednává s oficiálními prodejci o podmínkách nabídky nových vozů. Slevomat již v minulosti spolupracoval se značkami Hyundai a Kia.
„Aktuálně probíhají jednání, takže je ještě předčasné hovořit o konkrétních detailech,“ potvrzuje plán Slevomatu mluvčí firmy Tomáš Holý. Chystaný prodej aut podle něj souvisí s novou vizí firmy. Nechce už působit jako producent levného zboží a zážitků, ale spolu s tím, jak Češi bohatnou, hodlá oslovovat i movitější zákazníky. „Slevový trh se natolik posunul a vyvinul, že ta správná doba na podobně sofistikované akce právě přichází,“ říká Tomáš Holý. Podobným způsobem chce Slevomat v budoucnu prodávat i montované domy, jejichž prodej si už otestoval na Slovensku.
V praxi bude on–line prodej aut vypadat tak, že zákazník si od Slevomatu pořídí slevový kupon v určité hodnotě, který ho bude u konkrétního prodejce opravňovat k nákupu s výhodnějšími podmínkami, než má řadový zákazník. Majitelé kuponu budou moci využít i leasing.
Slevomatu nahrávají i ekonomická data. Prodej osobních aut v Česku letos za pět měsíců vzrostl o 16 procent na 107 064 vozů. Poslední čísla Svazu dovozců automobilů pocházejí z května a podle nich odbyt stoupl o 34 procent na nový měsíční rekord 24 335 aut.
Přečtěte si o záměru Slevomatu poskytovat reality Slevomat bude po úspěchu na Slovensku prodávat reality i v Česku |
Nejprodávanější byla Škoda, která od ledna do konce května zvýšila prodej o pětinu na 35 693 vozů a získala tak 33,3 procenta trhu. Následuje Volkswagen s 10 373 auty, třetí je Hyundai s odbytem 8 144 aut.