Menu Zavřít

Slevomat zakládá vlastní cestovku. Zanzo se bude specializovat na exotiku

5. 12. 2018
Autor: Shutterstock.com

Tuzemský slevový portál Slevomat získal licenci na provozování cestovní kanceláře. Ponese jméno Zanzo a bude se specializovat na exotické destinace. Chce těžit z toho, že české domácnosti bohatnou.

Ekonomicky dává krok firmy smysl. Denně na jeho stránky přijde kolem 300 tisíc lidí a nemusí zákazníky hledat pomocí jiných českých cestovek, kterým by za službu musel notabene platit. Zájezdy firma prodávat umí, její první místo, které drží v prodeji dovolených v tuzemsku, je toho důkazem. Vloni jich prodala 250 tisíc.

A že Češi budou chtít čím dál více vyjet za hranice, je také logické. Čisté jmění domácností vzrostlo od roku 2008 o téměř 38 procent na 10 951 bilionů korun. Vyplývá to z dat České bankovní asociace. „V horizontu tří let by se CK Zanzo měla dostat na obrat kolem jedné miliardy korun,“ plánuje Adam Bartnicki, ředitel Slevomatu.


Průvodci nám řídí dovolenou už 260 let. Na některá „zpestření“ klienti do smrti nezapomenou

 Turisté, ilustrační foto


Problém byl jen jediný: kdo zařídí hotely a dopravu. Slevomat se kvůli tomu rozhodl obrátit na německé cestovní kanceláře, s nimiž bude zájezdy i letenky vybírat. Přesnější je mluvit ale jen o Zanzu, protože na Slevomatu jako takovém bude cestovní kancelář nezávislá.

Smysl dává orientace na dovolené ještě v jednom bodě. Vloni Slevomat z českých rukou, k nimž patřil i zakladatel Tomáš Čupr, koupila britská společnost Secret Escapes, která je sama o sobě specialistou na luxusní dovolené. Firma nyní dosahuje obratu kolem 2,5 miliardy korun.

Dále čtěte:

Skupina Miton koupila podíl v hokejovém simulátoru s ambicemi v NHL

CIF24

Investoři kolem Čupra dali 130 milionů do rakouského startupu

Investoři kolem Čupra dali 130 milionů do rakouského startupu

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).