Menu Zavřít

Slovo má marketing

30. 7. 2003
Autor: Euro.cz

Helena Čomorová, Michal Knor

PRAHA (tpk) - Eurotel Praha se rozhodl provést změny ve svém oddělení marketingu a zároveň toto oddělení rozšířit. Na pozici marketingové ředitelky pro rezidenční trh proto postoupila Helena Čomorová, Michal Knor do společnosti přišel na post marketingového ředitele pro firemní zákazníky.
Helena Čomorová absolvovala Přírodovědeckou fakultu na Karlově univerzitě, v letech 1998 až 1999 studovala na J. L. Graduate School of Management při Northwestern University v Chicagu. Před nástupem do společnosti Eurotel pracovala jako manažer skupiny značek ve firmách Bayer a Warner Lambert. U největšího českého mobilního operátora je zaměstnaná od roku 1999. Na postu marketingového manažera pro předplacené služby se podílela na zavedení značky Go na trhu a nyní bude odpovídat za marketing zaměřený na rezidenční zákazníky využívající jak tarifní, tak předplacené služby, a za marketingové výzkumy a analýzy.
Michal Knor studoval na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a absolvoval obor Automatizované systémy řízení na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze. Dlouhou dobu působil v Českém Telecomu, kde se podílel na vývoji a implementaci internetových a interaktivních služeb, v roce 1999 se stal ředitelem pro strategii a rozvoj služeb Internet OnLine (IOL), v roce 2000 pak ředitelem pro prodej a marketing IOL. Od roku 2002 až dosud působil ve společnosti Nextra Czech Republic coby ředitel pro business development.

  • Našli jste v článku chybu?