Menu Zavřít

Snový rok pro CloudTalk. Slovensko-český startup meziročně vyrostl o 200 procent, nové pracovníky láká na neomezenou dovolenou

15. 3. 2022
Autor: CloudTalk
  • Slovensko-český CloudTalk má za sebou další veleúspěšný rok. Firma zabývající se vývojem cloudové komunikační platformy nejen pro call centra vyrostla vloni z pohledu pravidelných příjmů o impozantních 200 procent

  • Společnost, kterou založili pánové Viktor Vanek a Martin Malych, se rozrostla i fyzicky. Z dřívějších 53 zaměstnanců je nyní víc než čtyřikrát tolik

  • Platformu aktuálně používá na 2500 firem z celého světa včetně takových velikánů, jakými jsou například společnost DHL či Revolut


Když se daří, tak se daří. Poptávka po cloudových centrech vzrostla v důsledku koronavirové pandemie nevídaným způsobem, a tak není divu, že firmy, jež tyto služby poskytují, zažívají v posledních dvou letech hotové žně. Výjimkou není ani slovensko-český startup CloudTalk. Ten v roce 2018 přišel na trh se stejnojmennou komunikační platformou pro efektivnější telefonní hovory, jež sází na jednoduché propojení s CRM programy a helpdeskem a kterou nyní používají call centra, obchodníci a týmy zákaznické podpory z více než 80 zemí světa.

Že se nejedná o žádné laciné fráze, dokládá společnost se sídlem v Bratislavě konkrétními čísly. Z pohledu pravidelných příjmů si v uplynulém roce, ve srovnání s tím předcházejícím, polepšila hned o trojnásobek.

Voicebot z dílny českého startupu Vocalls je téměř k nerozeznání od živých operátorů. Jako první na světě v projevu používá emoce
Přečtěte si také:

Voicebot z dílny českého startupu Vocalls je téměř k nerozeznání od živých operátorů. Jako první na světě v projevu používá emoce

„Růst o 200 procent nás svým způsobem příjemně překvapil, protože v našich původních odhadech pro rok 2021 jsme byli opatrnější,“ sdělil redakci Euro.cz jako první Viktor Vanek, jeden ze dvou spoluzakladatelů a co-CEO CloudTalku. „Loňský rok pro nás totiž byl hlavně rokem investic do růstu týmu a do získávání nových zákazníků. Z finálních výsledků je ovšem vidět, že investice do nových klientů se nám začaly vracet dříve a ve větších částkách, než jsme původně předpokládali,“ pokračoval dále.

Čím více volna, tím větší produktivita

Povzbudivé finanční výsledky nejsou tím jediným důvodem, proč si vedení slovensko-českého startupu nemohlo loňský rok vynachválit. Firmě, jejíž službu používá na dva a půl tisíce klientů, mezi kterými nechybí ani přepravní společnost DHL či britský fintech Revolut, se dařilo také v mnoha jiných ohledech. Rozrostla se například fyzicky: „Počet zaměstnanců se během 12 měsíců zvětšil takřka čtyřikrát z třiapadesáti v lednu 2021 na aktuálních 220 lidí.“

Ani tato hranice nicméně nebude konečná. Ba naopak, letos by měly přibýt další desítky pracovníků. Aktuálně má CloudTalk, který jen vloni získal od fondů henQ Capital Partners a Point Nine Capital investici na 155 milionů korun, otevřeno kolem 60 volných pozic.

Jak rychle se je podaří zaplnit, ukáže přirozeně až čas. Ve snaze tuto dobu zkrátit na minimum přišli každopádně Vanek a spol. s jedním poměrně zajímavým řešením, o němž si lidé pracující u většiny jiných tuzemských zaměstnavatelů mohou nechat leda tak zdát. Je jím neomezené placené volno.

Call centra už nemusí být králíkárny, profesi tlačí k lepším standardům starost o duševní zdraví a moderní komunikační technologie
Přečtěte si také:

Call centra už nemusí být králíkárny, profesi tlačí k lepším standardům starost o duševní zdraví a moderní komunikační technologie

V rámci uvedeného benefitu mohou všichni členové firmy počínaje letošním rokem čerpat dovolenou dle vlastní potřeby. Díky tomu by tak ve svém zaměstnání měli být spokojenější a produktivní, slibuje si vedení technologické společnosti.

Nikdy nekončící vývoj

Vedle náborového oddělení mělo v průběhu loňska celkem napilno i oddělení vývoje. To se tentokrát zaměřilo na další zdokonalování zmíněné komunikační platformy a její obohacovaní o dodatečné funkce a vlastnosti. Přibyly nové jazykové mutace i mobilní aplikace.

„Spuštění vlastní mobilní aplikace je pro nás rozhodně jedním z klíčových milníků uplynulého roku,“ potvrdil druhý spoluzakladatel a co-CEO CloudTalku Martin Malych. „Klientům umožní výrazně rozšířit využití a flexibilitu naší platformy. Zároveň se nám podařilo představit celkem deset nových integrací s externími systémy a nástroji, včetně platforem Dataddo, Outreach nebo Microsoft Dynamics 365,“ dodal s tím, že služba byla přeložena do dalších osmi jazyků a byla upravena tak, aby se hovorů mohly účastnit až tři osoby najednou.

MM25_AI

Koncoví zákazníci si, zdá se, provedené změny pochvalují a jejich spokojenost s produktem jako takovým roste. „V roce 2021 vyskočilo skóre spokojenosti klientů (CSAT) z 85,6 procenta na 97 procent. Medián času první odpovědi na dotaz v chatu klesl z dvaadvaceti minut na pouhou jednu. Hodnocení kvality hovorů taktéž vzrostlo, a to z 4,75 na 4,85 z pěti,“ uzavřel Malych.

  • Našli jste v článku chybu?