Nejúspěšnější agenturou letošního ročníku prestižní soutěže reklamní kreativity Louskáček 2009 se stala agentura Kaspen/Jung von Matt. Ta kromě ocenění napříč kategoriemi obdržela i cenu Louskáček Grand Prix za kampaň k novému produktu Budějovického Budvaru Pardál (první pivo vyladěné samotnými pijáky), za kterou získala i dva ze sedmi letos udělených zlatých Louskáčků (ve zbývajících kategoriích byly uděleny pouze stříbrné a bronzové). Budějovický Budvar byl vyhlášen klientem roku. Do soutěže se přihlásilo 353 prací ve dvanácti kategoriích.
(tab)
Zlaté louskáčky
kategorie*název práce*klient*přihlašovatel
- Tisk*Česká kuchyně triumfuje*Ambiente restaurants, Degusttion Restaurant*Leagas Delaney
- Televize a kino*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt
- Direct Marketing*FAX*Nadace pro transplantace kostní dřeně*Leo Burnett Advertising
- Websites/Microsites*Can’t touch this*Wrigley*Mark BBDO
- Média*Co by se nakupovalo, kdyby se to nestalo*Magistrát hl. města Prahy*Euro RSCG Praha
- Design komerční komunikace*Triumf české kuchyně*Ambiente restaurants, Degustation Restaurant*Leagas Delaney Praha
- Kampaň*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt
Pramen: www.louskacek.cz//