V následujících letech se v Česku otevře několik stovek nových drogistických prodejen, a to hlavně v menších městech. Podle odhadu by se tak celkový počet drogerií mohl během několika let přiblížit až ke dvěma tisícům. Do specializovaných drogistických obchodů v posledních letech chodí nakupovat stále více Čechů. „Lidé začínají mít v Česku zájem o specializované prodejny, kterým dávají přednost před hypermarkety,“zdůvodnil rostoucí počet drogerií Jan Nussbauer ze společnosti dm drogerie markt, které vzrostl v Česku obrat meziročně o zhruba 28 procent na více než čtyři miliardy korun. Naopak konkurenční síť více než stovky drogerií Rossmann je v Česku již několik let ztrátová. Loni firma Rossmann snížila ztrátu na 84 milionů korun z 86,3 milionu v roce 2006. Ztrátové byly loni i drogerie Schlecker, jejichž prodělek činil 37 milionů korun. V roce 2006, kdy firma nesla název Droxi, měly tyto drogerie ztrátu 55,9 milionu korun. Tržby čtyř největších drogistických řetězců loni ve srovnání s rokem 2006 podle předběžných údajů Incoma Research a časopisu Moderní obchod vzrostly o 1,5 miliardy korun na rekordních 11,9 miliardy korun.
Tab:
Největší drogistické sítě
Drogerie * počet prodejen 2007
Teta * 148
dm drogerie market * 138
Rossmann * 111
Schlecker (dříve Droxi) * 123
Pramen: Incoma Research, Moderní obchod