Ivana Parpelová
PRAHA (tpk) - Agentura Mmd, zabývající se public relations, rozšířila svůj tým zaměřený na klienty z oblasti business to business. Do této divize nastoupila Ivana Parpelová (29), jež v ní bude působit na pozici account manager. Jejím úkolem bude každodenní komunikace se dvěma klienty agentury: RWE a LNM Holdingem. Zároveň pro ně bude vytvářet komunikační strategii.
Parpelová je absolventkou Institutu mezinárodních vztahů na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a germanistiky na Pedagogické fakultě UK. V roce 1999 během stipendijního pobytu na Universiteit van Amsterdam pracovala na projektu týkajícím se nizozemských a německých médií. Od roku 2000 působila jako marketingová a později PR manažerka v agentuře na podporu obchodu CzechTrade. V ní byla zodpovědná za media monitoring, kontakt a komunikaci s médii, vyhodnocování výsledků media relations a přípravu mediálních a marketingových kampaní.