Menu Zavřít

Spravedlivá reklama

20. 5. 2004
Autor: Euro.cz

Internet

PRAHA (oh) – Nový vítr do internetové reklamy a hodnocení její účinnosti přináší brněnská společnost Internet Trading. Ta inkasuje peníze od svých klientů nikoli za počet zobrazení reklamního banneru, jak bylo doposud běžné, ale podle počtu uživatelů internetu, kteří na inzerát zareagují a na reklamní proužek „kliknou“ pro další informace.
Z údajů, které má týdeník EURO k dispozici, vyplývá, že na inzerát zobrazený na českém internetu takovýmto způsobem zareguje zhruba každý pětistý návštěvník stránky, na níž je reklamní proužek zobrazen, tedy přibližně 0,2 procenta surfujících na internetu. „Výhodou takové reklamy je takřka stoprocentní úspěšnost. Kampaň trvá tak dlouho, dokud se objednaný počet kliknutí nevyčerpá,“ vysvětluje Pavla Střechová, mediální zástukyně Internet Trading. Dodává, že respondence, tedy počet lidí, kteří inzerát „prokliknou“ pro další informace a zboží si skutečně objednají, se pohybuje v rozmezí pěti až sedmi procent.

Kolik za klik?
(ceny internetových kampaní v korunách)

bitcoin školení listopad 24

  • 1000 kliknutí 11 500
  • 2000 kliknutí 19 900
  • 5000 kliknutí 42 900

Pramen: Internet Trading

  • Našli jste v článku chybu?