Menu Zavřít

Stále nemají dost

19. 5. 2005
Autor: Euro.cz

AAA Auto

PRAHA (tpk) - Ojetým automobilům se na slovenském trhu daří stejně dobře jako v Česku. A pociťuje to i síť autobazarů AAA Auto. Její bratislavské centrum se po čtyřech měsících na trhu stalo největším prodejcem ojetých vozidel na Slovensku. Během dubna prodalo celkem 720 ojetin. Nejprodávanějšími značkami jsou všechny modely značky Škoda, následují Daewoo, Renault, Opel, Fiat a Peugeot. „Prodejní výsledky dvojnásobně předčily naše očekávání. Abychom uspokojili poptávku, přijímáme padesát až osmdesát dalších zaměstnanců,“ tvrdí předseda představenstva společnosti AAA AUTO Anthony James Denny. V bratislavském autobazaru firmy pracuje nyní 115 zaměstnanců. Jeho kapacita by se měla v blízké dob zvýšit ze 400 na 600 vozů.
V Česku zatím poslední osmé centrum otevřela firma počátkem května v Českých Budějovicích. Na Slovensku ještě letos hodlá expandovat a začít prodávat ojeté vozy v Košicích a v Žilině. Stejně ambiciózní plány má společnost AAA Auto po celém světě. Loni zahájila provoz mezinárodního centra v nizozemském Utrechtu, v tomto roce by podle předběžných plánů ráda otevřela pobočky v Maďarsku (Budapešť), Rumunsku (Bukurešť), Polsku (Varšava a Katovice) a Španělsku (Madrid). Příští rok by měly přijít na řadu Čína a Rusko, kde AAA Auto připravuje půdu prostřednictvím své stoprocentní dceřiné firmy European Auto Sales. „Díky těmto obchodům budeme schopni nabízet stále lepší ceny také zákazníkům v Česku. Počítáme s tím, že naši zaměstnanci ze všech ostatních států budou školeni v Česku našimi manažery. Českým manažerům bude naopak nabídnuta možnost uplatnit své schopnosti při řízení zahraničních poboček,“ prohlásil již dříve Denny.
Společnost vznikla v roce 1992. V současné době má necelých sedmnáct set zaměstnanců a obrat přes 7,5 miliardy korun. AAA Auto kromě autobazarů od roku 2003 nabízí nové vozy značek Škoda, Opel, Chevrolet a Honda.

  • Našli jste v článku chybu?