Kvůli aktuální situaci má český průmysl velmi omezené možnosti účasti na
tuzemských i zahraničních veletrzích a podnikatelských misích a hledání nových
exportních příležitostí je velmi obtížné.
Soutěž Digital Promotion 4.0 má ukázat, jaké inovativní technologie pro
digitální prezentaci současný trh nabízí a nakolik naplňují reálné potřeby
exportérů. Dalším očekávaným krokem je vytvoření platformy, která by do
budoucna mohla sloužit jako komplexní nástroj pro představení celého českého
průmyslu a podrobné nabídky jeho jednotlivých oborů.
Pro koho je soutěž určena?
Zúčastnit se může každý, kdo vlastní a používá aplikaci, technologii či
jinou inovaci, prostřednictvím které je možné digitálně prezentovat produkty a
služby. Do soutěže je možné přihlásit své řešení od 26. října do 18. listopadu
2020.
V tomto termínu zároveň probíhají konzultace zadání. Po ukončení přihlášek
odborná porota zhodnotí návrhy podle předem stanovených kritérií a provede
výběr nejlepších řešení, jež postoupí do finále. To proběhne virtuálně v první
polovině prosince a vítěze zde pomohou vybrat zástupci předních exportních
firem a asociací.
Jaké je zadání a co se bude hodnotit?
Pro všechny účastníky soutěže je připraven jednoduchý úkol –
prostřednictvím svého řešení odprezentovat konkrétní produkt, inkubátor od
firmy TSE, a tuto propagaci zahrnout jako součást digitálního rozhraní, do
kterého bude možné doplnit další formy prezentace nejrůznějších produktů
tuzemských firem jako například videoprezentaci, diskusní prostor či možnost
přidání klientského a distribučního rozhraní.
Co vítěz získá?
Pro vítěze soutěže je připraveno několik atraktivních cen. V první řadě
všichni finalisté získají příležitost předvést svůj produkt před potenciálními klienty
– průmyslovými svazy, asociacemi, předními exportními firmami a partnery ze
státní správy.
Ti všichni teď hledají nástroje, jak podpořit export a prezentaci ČR v
tuzemsku i zahraničí. Hlavní cenou pro vítěze je pak ultramoderní chytré lůžko
Eleganza 2, které do soutěže věnuje společnost Linet. Vítěz ho následně bude
moci svým jménem věnovat vybranému zdravotnickému zařízení.
Autor je ředitelem odboru komunikace a marketingu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR
PDF verze listopadového čísla magazínu Český export a podnikání ke stažení