Menu Zavřít

Stone Island, Pantofola, Malo

15. 4. 2004
Autor: Euro.cz

Sportovní

CP Company a Stone Island

Tradice a originalita
Značka CP Company má krátkou historii, ale řadí se do historie podnikatelských úspěchů. Tato sportovní firma byla poprvé uvedena v roce 1974 v Ravarinu jako Chester Perry, v roce 1975 si změnila jméno na CP Company. Druhá obchodní značka společnosti CP Company-Stone Island dostala podobu v roce 1982. Myšlenky, které inspirovaly novou pánskou kolekci, se dají rozdělit do dvou stylů, tradiční vojenské uniformy a pracovní oblečení. Základním know-how celé společnosti se stala sbírka 40 000 kusů oděvů.
Muži a ženy, kteří si oblíbili značku CP Company, jsou individualisti, kteří v ní vidí spojení kultury a funkčnosti s avantgardními trendy budoucnosti. Oproti tomu značka Stone Island tlačí hranice výzkumu stále kupředu v každé nové kolekci. Využívá materiálů, které nikdy dříve nebyly v oděvním průmyslu použity, proto vznikají jedinečné, originální a velmi odlišné kusy. Charakteristickým prvkem kolekce pro jaro/léto 2004 je sport a jeho aktivní podoba. Z materiálů se kombinují přírodní a syntetická vlákna. Pro svrchní oblečení – bundy, kabáty, kalhoty, jsou přírodní vlákna jako len nebo bavlněné plátno kompaktně naimpregnovány, aby byly ultraresistentní. Letošním hitem jsou barvy jako sytě oranžová, zelená, modrá, červená, pološedá, tyrkysová a nechybí tu ani klasika, černá a bílá.

PANTOFOLA D ´ORO
Příběh legendy
Tato značka byla navržena v padesátých letech italským obuvníkem Emidiem Lazzarinim. Lazzarini hrál fotbal a často si stěžoval na své boty. A protože pocházel z rodiny obuvníků, rozhodl se vytvořit vlastní boty tak měkké a pohodlné, jak jen to bude možné. Technologie bot byla postupem času stále zlepšována a dováděna k dokonalosti. Hlavním cílem Lazzariniho byl hlavně volnější pohyb nohy, možnost odkopnout míč co nejlehčeji a mnohé další. Tajemství spočívalo v použití stélky z telecí kůže, namísto kůže tradiční. A výsledek? Boty tak měkké, že se daly přehnout a dát do kapsy. Netrvalo dlouho a většina fotbalových týmů nosila boty, které se měly stát legendou s názvem PANTOFOLA D ´ORO. Kolekci si můžete prohlédnout v butiku Corso Havelská.

bitcoin_skoleni

MALO

Kůže a kašmír
Velice kvalitní a speciální kašmírové vlákno řídí celou historii společnosti MALO od jejího založení roku 1972. Dnes se tato značka stala celosvětovým pojmem luxusu a nejvyšší světové kvality v oblasti kašmíru a kůže. Značku preferují všichni, kdo příliš nepodléhají módním trendům a výstřelkům a kladou důraz na kvalitu a osobitý styl. Kolekce značky MALO je rozdělena do několika linií. V oblečení linie Cruise převládají objemné tkaniny a samozřejmě kašmír, charakteristickým jevem jsou čisté čáry, které vyjadřují jemnou smyslnost jejího nositele. Mezi barevné odstíny patří námořnická modrá, fountain modrá a zelená. Nový městský šik a linie City z vás udělá muže momentu. Barvy jsou jako živé a odstíny jsou teplejší. Ovocné barvy jako ananas nebo citron jsou kombinovány s teplými odstíny „mocna“ a koňaku. Z materiálů převládá bavlna, hedvábí a kašmír alternující s „mako“ bavlnou. Základní charakteristikou víkendového oblečení značky MALO jsou dvě slova, „svůdnost a komfort“. Čistě bílá harmonizuje s odstíny ječmene, jílu a vápence. Tvary jsou proměnlivé a komfortní.
Široký sortiment butiku nabízí svetry, saka, kabáty a kožené doplňky pro ženy i muže. Nepostradatelnou součástí butiku jsou také bytové doplňky „home decor“ – jak jinak, než z toho nejjemnějšího kašmíru.

  • Našli jste v článku chybu?