KnihovničkaŘadu publikací, které se zaměřují na marketing, rozšířilo v poslední době nakladatelství Grada o novou publikaci - Strategický marketing od Heleny Horákové. Jedná se o druhé, rozšířené a aktualizované vydání.
Knihovnička
Řadu publikací, které se zaměřují na marketing, rozšířilo v poslední době nakladatelství Grada o novou publikaci - Strategický marketing od Heleny Horákové. Jedná se o druhé, rozšířené a aktualizované vydání. Autorka určila tuto knihu pro velmi široký okruh čtenářů - studentům, kteří se na profesionální marketingovou dráhu připravují, manažerům, kteří tuto profesi již vykonávají, všechny podnikové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o aktivitách strategického marketingu, a také pro „marketingové neprofesionály“, protože - jak autorka v úvodu podtrhuje - strategický marketing přináší hodnoty nezbytné pro dosažení podnikatelských úspěchů. Cílem publikace je poskytnout poznatky a vodítka pro oblast strategického marketingu, usnadnit pochopení jeho zásad a zpřístupnit tematiku nejširšímu okruhu zájemců. Kniha je členěna do pěti hlavních kapitol: Strategický řídící proces, Charakteristika strategického marketingového procesu, Strategický marketingový proces: plánovací etapa, Strategický marketingový proces: realizační etapa, Strategický marketingový proces: kontrolní etapa. V závěrečných kapitolách se pak autorka věnuje hodnocení tržní výkonnosti podniku a možným dalším vývojovým trendům v marketingové filozofii.