Menu Zavřít

Střídání ředitelek

2. 6. 2004
Autor: Euro.cz

Daniela Beranová

PRAHA (nad) - Adastra Corporation, česko-kanadská konzultační společnost působící v oblasti informačních technologií, přijala do týmu Danielu Beranovou (32) na pozici ředitelky marketingu pro Českou republiku. Bude zodpovídat za všechny aspekty marketing managementu, jako je tvorba marketingových plánů, firemních materiálů včetně webových stránek či media relations. Dosavadní ředitelka Šárka Klofáčová zůstává ve firmě Adastra nadále, bude zastávat funkci generální ředitelky pro Slovensko a mezinárodní marketingové ředitelky.
Beranová přichází do Adastry z public relations agentury Herald Communications, v níž působila pět let, naposledy jako account director. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor informační management. Absolvovala také pilotní výukový program London School of Public Relations organizovaný asociací APRA. Hovoří plynně anglicky a rusky. Mezi její koníčky patří cestování, četba a rekreační sport, zejména lyžování a cyklistika.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).