Menu Zavřít

Strojaři Komfi získali titul Rodinná firma roku

4. 11. 2015
Autor: Komfi

Vítězem podnikatelské soutěže se stala společnost Komfi, která je předním výrobcem jednoúčelových a polygrafických strojů. Na druhé místo se dostala společnost Cork Janosa vyrábějící korkové zátky. Třetí post obsadila geodetická firma Hrdlička. Cenu veřejnosti si letos odnáší Tvarůžková cukrárna z Loštic, která se specializuje, jak název napovídá, na tvarůžkové moučníky a další slané pochoutky. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo u příležitosti Dne podnikatelů České republiky.

Ocenění Equa bank Rodinná firma roku 2015 se uděluje již čtvrtým rokem malému či střednímu podniku s rodinnou tradicí. O vítězi rozhoduje odborná porota složená ze zástupců Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Equa bank a partnerů soutěže včetně člena redakce měsíčníku Profit.

„Do soutěže se nám opět přihlásily desítky rodinných firem a bylo těžké mezi nimi najít vítěze, protože za všemi přihlášenými společnostmi stojí tvrdá práce a inspirativní životní příběh. Po dlouhém rozhodování porota vybrala firmu Komfi, a to nejen na základě ekonomických kritérií, ale také ocenila neutuchající úsilí, s jakým se majiteli firmy podařilo z malé firmy v panelákovém bytě a jedním počítačem pořízeným za naspořené peníze vypracovat na předního výrobce jednoúčelových a polygrafických strojů,“ objasnil volbu poroty Luboš Janoušek, ředitel prodeje segmentu malých a středních podniků Equa bank.

EBF24

„První místo v soutěži Equa bank Rodinná firma roku je velkou odměnou nejen pro naši rodinu, ale i pro všechny zaměstnance, kteří se na úspěchu firmy podílejí,“ řekla Jana Slováková, marketingová ředitelka Komfi.

„Rodinné firmy dokáží flexibilně reagovat na ekonomické výkyvy, a proto tvoří zdravé jádro hospodářství. Není divu, že tyto firmy dnes v Evropě vytváří více než polovinu HDP a představují tak důležitou součást ekonomiky. Jedním z úkolů soutěže je představovat vzory a ukazovat na úspěšné příběhy. Já osobně mám vždy velkou radost z rozličných příkladů v rodinných firmách, které každoročně najdeme. Jejich význam totiž bezesporu roste,“ uvedl Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR, která soutěž každoročně vyhlašuje.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).