Dell Computer
Vít Šubert (36), dosavadní marketingový ředitel české a slovenské pobočky Dell Computer, byl jmenován regionálním marketingovým ředitelem pro region Česko, Slovensko, Polsko, Irsko a Portugalsko. Zároveň se stal členem nadnárodního vedení Dellu, přičemž jehož náplní práce bude tvorba a koordinace marketingových strategií ve zmíněném regionu.
Šubert absolvoval manažerské studium na INSEAD Business School ve francouzském Fontainebleau, kariéru zahájil v roce 1992 v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris. Od roku 2001 působil tři roky jako generální ředitel telekomunikačního operátora Nextra Czech Republic. V Dellu kromě toho, že zastával pozici marketingové ředitele české a slovenské filiálky, rovněž rok a půl pracoval jako obchodní ředitel slovenského odboru.
Šubert říká: „Když jsem před čtyřmi lety přicházel do Dellu, měl jsem představy o tom, čeho bych zde chtěl dosáhnout. České i slovenské pobočce se v posledních letech daří, jsem proto rád, že většinu z plánů se nám podařilo úspěšně prosadit a implementovat do životaschopného provozu. Nová pozice je pro mě výzvou a zároveň možností, jak nově zužitkovat poznatky z práce s českým a slovenským trhem.“