Startupová společnost Supersoused.cz propojuje lidi, kteří mají nějaký problém v domácnosti, se zručnými řemeslníky. Aktuálně je na tržišti sousedské výpomoci registrováno 6254 „Super sousedů“, přičemž dle plánů společnosti by se do konce letošního roku mělo toto číslo zvednout ještě minimálně o stovku. Pak by se mohly vedle Prahy a velkých měst na Moravě pokrýt i další části republiky.
Významné rozšíření její působnosti ale není jedinou změnou, která je ve firmě vedené Žanetou Huňkovou aktuálně na programu dne. Platforma totiž nově uzavřela partnerství s mezinárodní bankovní a pojišťovací skupinou AXA a Global Assistance. Podařilo se jí tak pokrýt nejvýznamnější asistenční služby a zajišťovat pro ně zásahy.
Nábytek včetně instalace
Supersoused již dříve zahájil spolupráci i s několika významnými nábytkářskými řetězci a e-shopy, kterým zajišťuje kvalifikovanou montáž jejich produktů. Nejvýznamnějšími partnerem je IKEA. První týmy odborníků, jež se starají se o různé montážní, instalatérské i elektroinstalační služby pro řetězce a asistenční služby v rámci B2B a B2B2C partnerství, sestavili v Praze a nadále chtějí tato partnerství rozšiřovat.
„Pokračujeme v jednání o B2B spolupráci s nábytkářskými řetězci a hobbymarkety. Vyslechli jsme požadavky e-shopů a rozšiřujeme tým Super sousedů pro pokrytí nových měst. Naším dlouhodobým cílem je dodávat jako hlavní partner řemeslné služby velkým hráčům na trhu a pokrýt všechna větší města v Čechách a na Slovensku,”říká Huňková.
Online tržiště je otevřeno pro každého, kdo hledá nebo nabízí sousedskou pomoc. Na to, aby se řemeslník mohl stát Super sousedem, musí podle Huňkové splňovat tři základní kritéria: „Musí mít oprávnění provozovat danou živnost, mít řidičský průkaz a mít blízký vztah k technologiím, aby mohl pracovat s naší interní aplikací pro správu zakázek. Musí se naučit pracovat se zakázkovými listy, být spolehlivý a dochvilný.”
Uchazeč by mimo výše zmíněného měl mít také dvouletou praxi v oboru. Aktuálně je největší zájem a poptávka po elektrikářích, instalatérech, hodinových manželích, malířích a zámečnících.
Místo doporučení známých důkladné ověření
Kdo si dříve chtěl objednat domů řemeslníka, dal pravděpodobně na doporučení známých ze svého okolí. Startup na to jde jinou cestou. Klienti, kteří si řemeslníka objednají, nemusejí mít strach, že jim přijde do bytu kdokoliv neověřený. „Super soused prochází naším ověřovacím centrem. Pokud si plácneme, podepíšeme veškerou potřebnou dokumentaci a novou posilu zaškolíme. Na první dvě zakázky s ním pak jede náš team leader řemeslníků. Pokud vše dopadne k naší a zákazníkovi spokojenosti, Super soused naskakuje do ostrého provozu,” vysvětluje ředitelka.
Peníze se řemeslníkům vyplácejí až poté, co klient odsouhlasí, že proběhlo vše v pořádku. Odpadá tedy starost o to, zda člověk opravdu dostane za své peníze to, co požaduje. Tomu, kdo spokojen není, společnost peníze vrátí.